Kuurojen ja näkövammaisten kirkkopäivä Halsualla

pe 24.5. klo 8.00

Muu tila

Retki rovastikunnalliseen kuurojen, huonokuuloisten ja näkövammaisten kirkkopäivään Halsualle 24.5.2024

Kokkolan suomalaisesta seurakunnasta teemme retken rovastikunnalliseen kuurojen, huonokuuloisten ja näkövammaisten kirkkopäivään Halsualle 24.5.2024.

Ohjelmaan kuuluu Halsuan kirkossa klo11 alkava viikkomessu, ruokailu seurakuntatalolla sekä yhteinen päivätilaisuus päiväkahveineen. Mukana päivässä kuurojen pappi Marja Saukkonen ja Halsuan seurakunnan työntekijöitä

Ilmoittaudu 17.5 mennessä: Kokkolan suomalainen seurakunta, diakonissa Sanna Björkskog p. 0503147302/sanna.bjorkskog@evl.fi.
o Ilmoitathan samalla ruoka-aine allergiat/erityisruokavaliot.
o Mukaan tarvitset omat henkilökohtaiset lääkkeesi ja mahdolliset liikkumisen apuvälineet. Myös vesipullo on hyvä olla mukana. Jos sairastut ennen retkeä, peruthan tulosi.
- Retkelle lähdemme Kokkolan kirkon edestä (Läntinen kirkkokatu 17) 24.5 klo9:30. Ja paluu matka alkaa n.klo 14 Halsualta kohti Kokkolaa (arvioitu saapumisaika Kokkolan kirkolle n.klo15:20).
- Retken hinta 20e/hlö. Varaathan paikkasi ajoissa ?

Huom! Jos tulet omin kyydein, ilmoitathan silti tulostasi oman seurakuntasi diakoniatyöntekijälle.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä