Kuvakooste lautapeleistä, karkkipurkista ja biljardista.

Seuraamme syksyn koronatilannetta ja ilmoitamme mahdollisista muutoksista kerholaisille ja JunioriPysäkkiläisille sekä ohjaajille ilmoitettuihin sähköposteihin. Kerhoihin ei saa tulla sairaana. Toiminnassa kiinnitämme erityistä huomiota käsien pesuun ja tilojen puhtaanapitoon.

Kouluikäiset

Seurakunta tarjoaa kouluikäisille (7–14-vuotiaat) kerhoja, leirejä ja JunioriPysäkki toimintaa.

Lasten askarteluvihkoja sekä pelejä.

Kerhot

• ovat maksuttomia
  • kokoontuvat kerran viikossa tai ilmoitetun määräajan (kurssit)
  • kerhoissa toimivat tehtävään koulutetut nuoret

Kerhoissa on mahdollisuus kokea yhdessäolon riemua leikkien, askarrellen, liikkuen ja monenlaista mukavaa yhdessä tehden saman ikäisten kanssa.

Kerho on lapselle kiinnostava harrastus. Hän oppii sitoutumista, kehittämään vahvuuksiaan, pettymysten sietämistä ja ryhmässä toimimisen taitoja.

Sinua mukaan odottavat uudet kaverit ja ohjaajat!

JunioriPysäkki

JunioriPysäkki on oma paikka alakouluikäisille vapaa-ajan viettoon koulun jälkeen. Ovet ovat auki tiistaisin klo 13–16 Jylhänrinteessä, Halkokarintie 19. Paikalle voi tulla ja lähteä oman aikataulun mukaisesti. Tarjolla on yhdessä olemista, tekemistä ja pientä välipalaa.

vt. nuorisotyönohjaaja

Kokkolan suomalainen seurakunta