Jumalanpalvelusväkeä seisomassa, äiti ja kolme lasta tekemässä palapeliä sekä viittomakielisten viittomista.

Tule mukaan

Seurakunta haluaa tarjota hengellisen kodin kaikenikäisille. Kodin, jossa on turvallista olla.

Erilaisia ryhmiä, kerhoja ja kuoroja kokoontuu seurakunnassa säännöllisesti. Tervetuloa tutustumaan ja osallistumaan, virkistymään, rakentumaan hengellisesti ja kokemaan yhteyttä. Tarjolla on myös monenlaisia tehtäviä, joissa voit seurakuntalaisena antaa oman panoksesi.

Seurakunnan slogan Kohtaava seurakunta – Hyvä sanoma keskellä elämää! kannustaa kaikkia kokkolalaisia uskomaan ja rakastamaan.

Seurakunta sosiaalisessa mediassa

Seurakunta näkyy, kuuluu ja osallistaa myös somessa. Seurakunnan yleisten sivujen lisäksi on olemassa omia somesivuja eri kohderyhmille. Seuraa sivuja ja osallistu keskusteluun!

TikTok