Laskuja ja rahaa pöydällä.

Laskutusosoite ja ohjeet

Tässä ohjeessa on tarkennuksia Kirkon Palvelukeskuksen ja sen piiriin kuuluvien seurakuntien laskutukseen.

Laskutus tulee tehdä ensisijaisesti verkkolaskuna. Verkkolaskun laskutusformaatin tulee verkkolaskulain velvoittaman mukaisesti olla Finvoice 3.0 tai TEAPPSXML3.0 formaatteja. Lisätietoja laskuformaatista.

Mikäli teillä ei ole mahdollisuutta lähettää verkkolaskua laskutusjärjestelmästänne, voitte käyttää maksutonta toimittajaportaalia tai lähettää laskun sähköpostitse tai postitse.
Toimittajaportaali vaatii rekisteröitymisen. Mikäli haluatte rekisteröityä portaalin käyttäjäksi, täyttäkää rekisteröitymislomake. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla suosittelemme tutustumaan toimittajaportaalin käyttöohjeeseen.

Mikäli teillä on kysyttävää seurakunnan laskutuksesta, voitte ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen ostoreskontra.kipa@evl.fi.

Laskutusosoitteet

Kaikki Kokkolan seurakuntayhtymää ja sen seurakuntia koskevat laskut tulee tehdä verkkolaskuosoitteeseen (ensisijainen vaihtoehto),  sähköpostiosoitteeseen tai postiosoitteeseen.

Verkkolaskuosoite

Verkkolaskuoperaattori: CGI
Välittäjätunnus: 003703575029

Ostolaskujen vastaanottajan nimi: Kokkolan seurakuntayhtymä
Verkkolaskuosoite: 003701792257

Sähköpostiosoite

kkr.pl5018@xbs-salo.com

Huom! Jokaisen laskun tulee olla omana tiedostonaan sähköpostin liitteenä. Osoitteeseen tulee lähettää vain laskuja liitteineen (liitteet A4-koossa).

Postiosoite

Osoitteeseen tulee lähettää vain laskuja, sitä ei tule käyttää esimerkiksi tavarantoimitukseen.

Kirkon Palvelukeskus/Kokkolan seurakuntayhtymä
PL 5018