Seurakuntalaisten virrenveisuu.

Seuroja ja hartaushetkiä

Herätysliikkeiden seurat

Herätysliikkeet ovat aktiivisia seurojen järjestäjiä. Niitä järjestetään sekä seurakunnan tiloissa että herätysliikkeiden omissa tiloissa.

Hartaudet palvelutaloissa

Seurakunnan vapaaehtoiset ja työntekijät käyvät vuorollaan pitämässä hartaushetkiä useissa alueen palvelutaloissa, hoivakodeissa ja asumisyksiköissä. Hartaushetket pyritään toteuttamaan kaikissa yksiköissä kuukausittain, kaksi kertaa vuodessa on ehtoollishartaus. Pääsiäisen ja joulun aikaan keskiviikkopäivänä järjestetään viikkomessu, jossa ehtoollista jaetaan sekä alttarilla että penkkeihin. Laulujen sanat heijastetaan seinälle ja paikalla on avustamassa lähimmäispalvelun vapaaehtoisia ja diakoniatyöntekijöitä. Hartausvuorolistat lähetetään yksiköihin ja löytyvät ilmoitustaululta.

• Attendo Majakka Ventus - Ma klo 10

• Mattilakoti
  • Kompassi
  • Mäntyvintti

Tervetuloa mukaan vapaaehtoisten hartaudenpitäjien ja säestäjien joukkoon!

Hartaushetkeen kuuluu Raamatunlukua, puhetta, rukousta sekä virsiä ja hengellisiä lauluja. Hartaushetken voi toteuttaa yksin, pareittain tai ryhmänä.  Jos haluaisit tulla mukaan vapaaehtoisten hartaudenpitäjien ja säestäjien joukkoon, ota yhteyttä diakoniatyöntekijä Anu-Marja Kangasviereen. Kehitysvammaisten hartauksista vastaa diakoniatyöntekijä Sanna Björkskog.