Kuvakooste, jossa lasten käsiä vesiastian reunalla, tuhuskynttilöitä sekä pöydän ääressä puuhaavia lapsia.

Perhekerho

Perhekerho on tarkoitettu vanhemmille ja hoitajille kaikenikäisten lasten kanssa. Perhekerho kokoontuu viikoittain. Kerhon ohjelmassa on vaihdellen Raamatun kertomuksia, laulua, leikkejä, loruja, piirtelyä tai pientä askartelua lasten ikä huomioiden.

Perhekerhossa voi leikkiä oman lapsen kanssa kerhon leluilla ja vaihtaa kuulumisia muiden osallistujien kanssa. Leikit yhdessä toisten lasten kanssa auttavat lasta sopeutumaan ryhmään ja kehittämään omia sosiaalisia taitojaan, oman turvallisen aikuisen ollessa kuitenkin lähellä. Yhteisten hetkien avulla lapsi oppii rauhoittumaan, keskittymään, odottamaan vuoroaan ja ottamaan muita huomioon, aikuisten mallin mukaan.

Kerhossa on vapaaehtoinen tarjoilumaksu. Perhekerhoon ei tarvitse ilmoittautua erikseen.

Viikolla 9 vietämme talvilomaa.

Kiirastorstaina ja pitkäperjantaina ei kerhoa.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Perhekerhon kokoontumispaikka

Kaarlelan seurakuntakoti, Kruunupyyntie 3
torstaisin klo 9.15-11.15

Jylhänrinne, Halkokarin toimitila, Halkokarintie 19.
perjantaisin klo 9-11

varhaiskasvatuksen ohjaaja