Pyhäkoulunohjaajat Eivor Hagmark ja Sirja Silvola pitämässä pyhäkoulua.

Pyhäkoulut

Pyhäkoulu auttaa lasta kasvamaan turvallisesti luottamuksessa taivaalliseen Isään.

Toivotamme tervetulleiksi mukaan kaikki 4–12-vuotiaat lapset. Nuorimmat aikuisen seurassa. Kun toivot pyhäkouluryhmän kokoontuvan kotisi lähellä tai kodissasi, ota yhteys työntekijään. Pyhäkoulun voi ohjata kotonasi myös joku muu kuin perheenjäsen.

Pyhäkoulut jatkuvat syksyllä

Pyhäkoulut eivät kokoonnu kesällä. Syksyn pyhäkoulujen ajoista ja paikoista ilmoitetaan kesän jälkeen.

Eerin ja Nemon pyhäseikkailu

Eerin ja Nemon pyhäseikkailu on koko perheelle suunnattu seikkailu. Pyhäseikkailu sisältää yhteisen hartauden ja yhteistä tekemistä. Materiaali ilmestyy noin kerran kuussa Kokkolan suomalaisen seurakunnan nettisivuille. Klikkaamalla otsikkoa pääset Eerin ja Nemon pyhäseikkailuun.

Synttärijuhlapyhäkoulut

Tiesitkö, että seurakunta auttaa järjestämään synttärijuhlapyhäkoulun ympäri vuoden? Synttärijuhlapyhäkoulut kestävät noin 30-45 minuuttia. Kun toivot lapsellesi synttärijuhlapyhäkoulun, ota yhteys työntekijään.

Pyhäkoulun ohjaajia kaivataan

Tehtävä sopii hyvin yläkoululaiselle, toisen asteen opiskelijalle ja aikuiselle. Seurakunta tarjoaa opastusta, materiaalin ja tuen. Ota rohkeasti yhteyttä!

Pyhäkoulutyö järjestää myös isovanhempien lastenlasten yhteisiä leirejä sekä isien ja lasten yhteisiä leirejä mahdollisuuksien mukaan.
Molemmille leireille voivat osallistua kaiken ikäiset lapset aikuisen seurassa.
Tarkemmat tiedot näillä sivuilla tai Kokkola-lehden seurakuntasivuilla.

Työntekijä on myös tavoitettavissa, jos haluat vaihtaa kuulumisia tai ajatuksia.

Tervetuloa mukaan!

Radiopyhäkoulu

Radiopyhäkoulut ovat noin kymmenminuuttisia hartaushetkiä, jotka koostuvat rukouksesta, hengellisestä lastenmusiikista ja hartauspuheesta. Mikrofonin takana istuvat pääasiassa Oulun seurakuntien lapsityönohjaajat, lastenohjaajat ja papit.
Sunnuntain teema perustuu yleensä päivän evankeliumitekstiin, jonka sisällön radiopyhäkoulu avaa kuulijalle niin että lapsikin sen ymmärtää.

Radiopyhäkoulu sunnuntaisin

varhaiskasvatuksen ohjaaja