Kehitysvammaisten kirkkopyhä Lohtajalla

Muu tila

Retki kehitysvammaisten rovastikunnalliseen kirkkopyhään Lohtajalle

Jumalanpalvelus klo 10 Lohtajan kirkossa, jonka jälkeen lounas ja juhla Lohtaja-talossa. Kirkkopyhään ilmoittautuminen oman seurakunnan diakoniatyöntekijälle 17.4. mennessä!
Bussikuljetus Kokkolasta (alustava reittisuunnitelma: lähtö klo 8.30 Mesilän ryhmäkoti - Oravankatu - Läntinen kirkkokatu, kirkon edestä - Mattilakoti - Lohtajan kirkko). Siirtyminen Lohtajan kirkon ja Lohtaja-talon välillä bussilla. Paluu Kokkolaan lähtee n. klo 13.30.

Ilmoittautuminen sekä muut tiedustelut: diakonissa Sanna Björkskog p.050 314 7302 viim. 17.4. Ilmoittaudu mukaan yhdessä omaisen tai avustajan kanssa. Ilmoita myös allergiat/erityisruokavaliot sekä liikkumisen apuvälineet, jotka lähtevät mukaan bussiin (rajoitettu määrä pyörätuolipaikkoja). Mukaan myös omat lääkkeet, joita päivän aikana tarvitset sekä vesipullo.
HUOM! Bussikuljetetulle retkelle rajoitettu osallistujamäärä. Jos osallistut päivään, mutta tulet omin kyydein, ilmoitathan silti osallistumisestasi diakonissa Sannalle.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Kokkolan suomalainen seurakunta