Uusia suruadresseja ja -kortteja myynnissä

Korttien tuotto menee hyvän tekemiseen

Seurakunnan vapaaehtoistyöntekijä asettelemassa kukkia alttaripöydälle kuvauksia varten.

Kokkolan suomalaisen seurakunnan uusia suruadresseja ja -kortteja on saatavissa kirkkoherranvirastosta (ma-pe klo 9-13) ja Lähetyssopesta (ti-to klo 10-14).

Adressien kuvat ovat Kokkolan kirkon lasimaalauksesta ja Kaarlelan kirkon alttaritaulusta. Kumpaakin adressia on kolmella eri muistolauseella.
Kaksiosaisen surukortin sisällä on teksti ”Lämmin osanotto” sekä tilaa henkilökohtaista osanottoviestiä varten. Kuvavaihtoehtoina on puhuttelevia teemakuvia ristinmuotoisesta ruususeppeleestä luontokuviin.

Adressien hinta on 12 euroa ja korttien 4 euroa. Myyntituotto käytetään hyvän tekemiseen niin lähellä kuin kaukana.
Diakoniatyö jakaa avustuksia paikkakuntamme vähävaraisille, ja lähetystyön kautta saavutetaan avuntarvitsijat eri puolilla maailmaa.

Thu Oct 14 10:53:00 EEST 2021