Mikkelinpäivän perhemessu ja lounas

Mikkelinpäivän perhemessua vietetään Kokkolan kirkossa. Messun jälkeen voi osallistua lounaalle Kokkolan seurakuntakeskuksen Mikael-salissa.

Enkelipatsas.Mikkelinpäivän 3.10. klo 10 Kokkolan kirkossa alkavan perhemessun toimittaa Jouni Sirviö avustajineen. Kanttorina toimii Tuula Pihlajaharju, ja mukana on myös lasten lauluryhmä Kultajyvä ohjaajinaan Kaisa Toppinen ja Mauri Pulli.

Messussa siunataan tehtäviinsä nuorisotyönohjaaja Juho Takalo, lastenohjaaja Virpi Ylikorpi, vs. lähetyssihteeri Ari-Pekka Paananen sekä vs. nuorisotyönohjaaja Iida Lakanen. Saarnan aikana on lapsille pyhäkoulu. Kaikille seurakuntalaisille jaetaan enkeliheijastimet.

Messun jälkeen tarjoillaan lounas Kokkolan seurakuntakeskuksen Mikael-salissa. Pöytään katetaan broilerkastiketta, riisiä, lämmintä kasvislisäkettä ja salaattibuffet sekä jälkiruuaksi puolukkarahkaa. Lounaan hinta on aikuisilta 10 euroa, koululaisilta 5 euroa ja alle kouluikäisiltä 3 euroa.

2021-09-29 10:46:15.0