Opastettu mietiskely- ja rukouspolkukävely Kirkonmäellä

Syyskuussa järjestetään kaksi opastettua mietiskely- ja rukouspolkukävelyä. Yhteisillä kävelyretkillä tutustutaan Kirkonmäen monipuoliseen ja mielenkiintoiseen historiaan. Liikkeelle lähdetään Kaarlelan kirkon parkkipaikalta.

Opastetuille kävelyille ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon, mutta koronaturvallisuus on hyvä huomioida kävelyetäisyyksissä.

Kävelyreitti on puolisen kilometriä ja se sisältää 16 kohdetta. Kohteet liittyvät kirkolliseen sekä muuhun paikallishistoriaan, rakennuksiin ja muistomerkkeihin aina keskiajalta tälle vuosituhannelle. Kuhunkin kohteeseen sisältyy lyhyitä tekstejä mietiskelyyn ja hiljentymiseen. Täältä voi ladata tekstit puhelimeen. Paperisia opasvihkoja löytyy kirkon parkkipaikalla olevan ilmoitustaulun vieressä olevasta postilaatikosta.

Mietiskely- ja rukouspolkukävelyt Kirkonmäellä
keskiviikkona 8.9. klo 14