Kohtaamisia Kaupan ja Kulttuurin Yössä

Perjantai-iltana nuorisotyöntiimi jalkautuu Kaupan ja Kulttuurin Yöhön.

Perjantai-iltana nuorisotyöntiimi jalkautuu yhdessä seurakuntapastori Lassi Pappisen kanssa keskelle Kaupan ja Kulttuurin Yötä.

- Tapahtuma kokoaa kävelykeskustaan kaikenikäisiä. Siksi on luontevaa lähteä tapaamaan heitä juuri sinne, perustelee nuorisotyönohjaaja Sanna Häggblom

- Kaiken lisäksi nyt vietetään valtakunnallista nuorisotyön viikkoa.

Tiimi lupaa olla paikalla kaikenikäisiä seurakuntalaisia varten. Mukaan voi päästä myös nuorisotyön Instagram-tilin kautta: @kokkolansuomseurakunnannuoret.

Tyhjin käsin ei seurakunnan pisteeltä tarvitse lähteä, sillä tarkoitus on jakaa heijastimia syksyn pimeitä varten.

- Heijastimet ovat vielä painossa, mutta todellakin toivomme, että ne ehtivät meille ajoissa, Pappinen jännittää.

- Toki järjestämme myös kahvia tarjolle.

Kaikki ovat tervetulleita perjantaina jakamaan ilon- ja huolenaiheita tai vaikka ideoita. Samalla mukaansa voi ottaa aikuisten tai nuorten syksyn ohjelmalehtiset.

Kokkolan suomalainen
seurakunta Kaupan ja