Diandra laulaa hyväntekeväisyyskonsertissa

Diandra tähdittää Lions Club Kokkola Kokko 60V juhlakonserttia Kokkolan kirkossa.

Hymyilevä Diandra.

Koko perheen konserttitapahtumassa esiintyy äitienpäivän alla yksi Suomen valovoimaisimmista naisartisteista.
Kokkolan kirkossa järjestettävän Lions Club Kokko 60V:n juhlakonsertin tuotosta osa menee Kokkolan suomalaisen seurakunnan diakoniatyön kautta paikallisten perheiden tukemiseen.

Huikeaääninen Diandra on tullut suurelle yleisölle tutuk-si muun muassa Tähdet, tähdet -ohjelmasta ja sittemmin huippusuositusta Elämäni biisi -tv-ohjelmasta. Vuoden 2012 Idols-voiton kautta laulajatar ponnahti suureen jul-kisuuteen.

Diandra tunnetaan myös konserttisalien valovoimaisena kestosuosikkina. Facebookissa ja Instagramissa sydämellisellä tähtilaulajalla on yli  150 000 seuraajaa.

Lippuja konserttiin voi ostaa netistä osoitteesta  lippu.fi.

Hyväntekeväisyyskonsertti
Kokkolan kirkossa