Gospelmessu kutsuu kaikenikäisiä Kaarlelan kirkkoon

Krusifiksi.

Tulevana sunnuntai-iltana kello 18 Kaarlelan kirkossa vietetään gospelmessua. Sen musiikki koostuu tällä kertaa uusista gospelhenkisistä virsistä, muun muassa Oi ihmeellistä armoa (932) ja Vien suuren viestin nyt maailmalle (965).

Gospelmessun musiikkia ovat rakentamassa Kokkolan suomalaisen seurakunnan kanttori Tuomo Viherjuuri ja Elieser-kuoro.

Elieser laulaa päivän psalmitekstiin liittyvän laulun Korkeimman suojassa sekä ehtoollisen vieton aikana kaksi laulua: On kaikki valmista ja Tässä me olemme.

- Tulevaa gospelmessua vietetään iltamessun paikalla ja se on avoin kaikenikäisille, Kokkolan suomalaisen seurakunnan kappalainen Tatu Koutonen kertoo. Hän toimittaa palveluksen yhdessä seurakunnan kanssa.

2024-02-16 10:41:00.0