Erkkilän sisarukset tarjoavat musiikin ilotulitusta

Uudenvuodenpäivän iltana sisarukset Henna-Maria Harju, Minna-Leena Lahti, Sanna-Maija Erkkilä ja Annu-Elina Erkkilä järjestävät Kokkolan kirkossa Uusi armon vuosi -konsertin.

- Konsertti järjestetään yhteistyössä seurakunnan kanssa vanhempiemme Soili ja Veli-Matti Erkkilän 40-vuotishääpäivänä. On silkkaa armoa, että edessämme on taas uusi vuosi, ja siitä haluamme kiittää yhdessä muiden kanssa, kertoo sisarusparven nuorin Annu-Elina Erkkilä.
Hän toimii illan juontajana, ja hänen kirjoittamansa ja esittämänsä runot myös rytmittävät konserttia yhdessä yhteislaulujen kanssa.

Monipuolisen musiikki-illan avaavat lastenlapset eli Sorakuopan serkkulaulajat, jonka jälkeen Sanna-Maija Erkkilä soittaa ystävänsä Ida Tunkkarin kanssa viuluduettoja.
Iltaa vie eteenpäin sopraano Minna-Leena Lahti harmonikkataiteilija Sonja Vertaisen kanssa. Illan päättää gospelmuusikko ja lauluntekijä Henna-Maria Harjun ja Ossi Mäki-Reinin Maksetut Viulut -duo.

Konsertin jälkeen on tarjolla pystykahvit ja mehut kirkon eteisessä. Konserttiin on vapaa pääsy. Kolehti kannetaan Kokkolan suomalaisen seurakunnan musiikkityölle.

Uusi armon vuosi -konsertti
su 1.1. klo 18
 Kokkolan kirkossa

Uusi armon vuosi -konserttia tahdittavat muun muassa Minna-Leena Lahti ja Sonja Vertainen. Kuva: Anne Yrjänä