Toivoa ja lohtua musiikista ja runoista

Kokkolan kirkossa vietetään kesäkuun 9. päivän iltana Toivon ja lohdutuksen hetki sanan ja musiikin äärellä.
Vajaan tunnin mittaisen tilaisuuden alussa sytytetään kynttilät rukousalttarille ja alttarin eteen pöydälle. Kirkkoon tullessa tai sieltä lähtiessä voi sytyttää oman kynttilän oven vieressä olevaan hiekka-astiaan. Rauhallinen urkumusiikki ottaa tulijan vastaan ja johdattelee hiljentymään.

Tilaisuuden avaa kappalainen Sari Kontinen-Koski. Hän lukee myös illan teemoihin liittyviä Raamatun tekstejä ja runoja diakoniatyöntekijä Mervi Keräsen kanssa.
Musiikista vastaavat kanttorit Ritva Göös ja Teemu Suominen. Urku- ja pianomusiikin lisäksi kuullaan tuttu paimenpsalmi yksinlauluna slaavilaisin sävelin.
Iltahartauden pitää vs. sairaalateologi Leena Keinänen
Lämpimästi tervetuloa!

Toivon ja lohdutuksen hetki to 9.6. klo 18 Kokkolan kirkossa.

2022-06-01 13:38:01.0