Kaikki, mitä toivon

Hyväntekeväisyyskonsertti soi apua Ukrainan sodan jalkoihin jääneille

Ulla Nikulan maalaus valoisesta kyyhkystä.
Taiteilija Ulla Nikula myy Kaikki mitä toivon -konsertille nimen antaneita -taidejulisteita Ukrainan kriisin uhrien hyväksi.

Helsingin kaupunginorkesterin soolofagotisti Mikko-Pekka Svala vierailee Kokkolassa opettamassa Keski-Pohjanmaan konservatorion opiskelijoita. Vierailun yhteydessä hän soittaa hyväntekeväisyyskonsertissa yhdessä pianisti Juho Alakärpän, oboisti Maria Sepän, klarinetisti Noora-Kaisa Salo-Peltokosken ja käyrätorvisti Iiro Koskisen kanssa.
Konsertissa esiintyvät myös Keski-Pohjanmaan konservatorion puhallinkvintetti,  klarinettikvintetti ja fagottiyhtye.

Konsertissa kuullaan Poulencin, Mozartin ja Melartinin musiikkia. Mozartilta kuullaan Kvintetto puhaltimille ja pianolle ja Poulencilta Trio oboelle, fagotille ja pianolle.
Konsertin vapaaehtoinen ohjelmatuotto menee Kokkolan suomalaisen seurakunnan diakoniatyön kautta Ukrainasta tulleiden auttamiseen.

Taiteilija Ulla Nikula myy Kaikki mitä toivon -konsertille nimen antaneita -taidejulisteita; A4-koossa (30 e) sekä A3-koossa (49 e).
Tuotto lahjoitetaan lyhentämättömänä Suomen Punaisen Ristin katastrofirahastolle Ukrainan kriisin jalkoihin jääneiden ihmisten auttamiseen. Julistemyynnillä on toistaiseksi kerätty hätäapua jo lähes 15 500 euroa.

Kaikki, mitä toivon
-konsertti su 27.3. klo 18
Kokkolan kirkossa. Vapaa-ehtoinen ohjelmamaksu.

2022-03-23 12:38:00.0