Vapaaehtoisia Kokkola-äänilehden lukijoita tarvitaan lisää

Kokkolan suomalaisessa seurakunnassa toimii vapaaehtoisten lukupiiri, jossa kukin lukija lukee omalla vuorollaan Kokkola-lehden äänitallenteelle eli äänilehdeksi, jonka näkövammaiset ja lukurajoitteiset voivat tilata kotiinsa kuunneltavaksi.
Lukupiiriin toivotaan muutama uusi lukija. Lukuvuoro osuu kohdalle noin kuusi kertaa vuodessa.

Lehti luetaan lehden ilmestymisen jälkeen keskiviikkona tai torstaina, ja lukeminen kestää noin kolme tuntia. Lehden voi lukea seurakunnan tiloissa tai omassa kodissaan. Hyväksi todettu käytäntö on, että uudet lukijat ovat ensin kokeneen lukijan kaverina, ja saavat sen jälkeen omia lukuvuorojaan.
Lisätietoja tehtävästä antaa Johanna Rönnkvist, johanna.ronnkvist@evl.fi tai p. 050 3147 300. Voit myös ilmoittautua Vapaaehtoistyö-sivuston kautta, jossa on muitakin mielenkiintoisia vapaaehtoistehtäviä tarjolla.

Haku-ilmoitus.

2021-11-25 10:25:00.0