Liikkuen varoja YV-keräykseen

Liikunnanohjaaja Anne Raatikainen jumppauttaa Länsipuistossa

Camilla Honkala, Lea Wentin ja Anne Raatikainen venyttelemässä puiston penkkiä vasten.

Ajatus puistojumpasta syntyi harmista, että moni keväälle suunniteltu kokoontuminen ja Yhteisvastuu- tapahtuma on jäänyt toteutumatta koronarajoitusten vuoksi.

- Ihmiset alkavat väsyä, kaipaavat yhdessä oloa ja yhdessä tekemistä. Diakoniatyössä halusimme järjestää loppukeväälle muutaman iloa ja hyvää oloa tuottavan ulkoilmatapahtuman YV-tempauksen, Kokkolan suomalaisen seurakunnan diakoniatyöntekijä Lea Wentin kertoo.

Kokkolan kaupungin liikunnanohjaaja Anne Raatikainen tarttui ajatukseen ja syntyi idea jumppahetkistä turvavälein puistossa ja torilla, missä on riittävästi tilaa.

Nyt ylös, ulos ja jumpalle!
Puolituntinen jumppahetki sopii taukojumpaksi työpäivään tai arkiaskareiden lomaan.
Länsipuistossa jumpataan keppien kanssa, torilla ilman. Vapaaehtoisen osallistumismaksun voit antaa paikanpäällä YV-lippaaseen.

Jumppahetket
pe 7.5. klo 12 Länsipuistossa