Tule mukaan laulamaan!

Kokkolan suomalaisen seurakunnan uusi Perhekuoro toivoo lisää laulajia nauttimaan laulamisen ilosta.

Iloiset perhekuoron vetäjät toivottavat uusia laulajia tervetulleiksi.

Perhekuoro on lauluporukka, johon kuka vain laulamisesta pitävä voi tulla mukaan.
- Voitte tulla koko perhe, tai voit tulla kummin, isovanhemman, siskon, veljen tai kaverin kanssa. Saa tulla yksinkin, sillä täältä toivottavasti löytyy laulukavereita vauvasta vaariin!, Perhekuoron vetäjät lastenohjaaa Kaisa Toppinen, kanttori Tuula Pihlajaharju ja päiväkerho-ohjaaja Lea Vuolaspuro sanovat.
Perhekuoro harjoittelee Kokkolan seurakuntakeskuksen Musiikkisalissa torstaisin. Kulku saliin käy seurakuntakeskuksen sisäpihan kautta, omenapuun alta.

Perhekuoroon
ilmoitaudutaan Kokkolan suomalaisen seurakunnan nettisivujen kautta tai ottamalla yhteyttä Kaisaan tai Tuulaan.
Myös soittajille on Perhekuorossa tilaa, sillä suunnitelmissa on täydentää kuoroa säestävällä soittoryhmällä.
- Tarkoitus on vielä tämän vuoden puolella laulaa ja soittaa  messussa yhdessä Keski-Pohjanmaan Konservatorion lapsikuoro Sävelsäkin kanssa, Tuula Pihlajaharju lisää.

Omenapuun alta kuljetaan toisenkin lauluporukan harjoituksiinn, sillä seurakuntakeskuksen Musiikkisalissa harjoittelee myös lasten lauluryhmä Kultajyvä.
Kultajyvä on tarkoitettu 4–12-vuotiaille lapsille. Porukkaan mahtuvat mukaan kaikki laulamisesta pitävät lapset.
- Kultajyvä-lauluryhmällä on työn alla Suuri juhla -niminen musikaali, jonka on  käsikirjoittanut lastenohjaaja Aino-Sofia Koivisto ja laulut ovat laulaja-lauluntekijä Jukka Salmisen sekä Aino-Sofia Koiviston käsialaa.
Kaisa Toppisen ja Lea Vuolaspuron vetämä Kultajyvä harjoittelee Musiikkisalissa keskiviikkoisin.

Hei, hei tule laulamaan. Laulu tuo ilon tullessaan…

Perhekuoro to klo 16.30–17.15
Lapset, vanhemmat, isovanhemmat ja sisarukset sekä kummit laulavat yhdessä hengellisiä lauluja.
• Ohjaajat Tuula Pihlajaharju ja Kaisa Toppinen

Lasten lauluryhmä Kultajyvä 4–12-vuotiaille ke klo 17.15–18
• Tervetuloa uudet ja nykyiset laulajat mukaan!

Molemmat ryhmät harjoittelevat Kokkolan seurakuntakeskuksen Musiikkisalissa, C-osa, Läntinen Kirkkokatu 17
• Lisätietoja; Kaisa Toppinen p. 050 3147 271 tai kaisa.toppinen@evl.fi sekä Tuula Pihlajaharju p. 050 3147 266 ja Lea Vuolaspuro p. 050 3147 277

Ilmoittaudu tästä

Thu Sep 29 10:07:00 EEST 2022