Tule veisaamaan Yksipihlajan kirkkoon

.

Sunnuntaina 17.7. klo 12 veisataan toivevirsiä Ykspihlajan kirkossa. Laulattajana on Hannu Ilmolahti ja säestyksestä huolehtii Matti Pohjoisaho. Tilaisuuden juontaa Emilia Teerikangas.

Jos mielessäsi on joku sinulle tärkeä virsi, jota et ole aikoihin kuullut tai Suvivirsi jäi tänä keväänä laulamatta, laita meille toiveesi ja tule mukaan laulamaan. Ja ellei virret ole ennestään tuttu juttu, kannattaa tulla tutustumaan. Veisaamme matalalla kynnyksellä, jokainen omien taitojemme mukaan, sydämen kyllyydestä ja veisaamisen ilosta. Virsitoiveita voi lähettää tekstiviestillä/whatsappin kautta numeroon 050 3526 205 tai sähköpostitse emilia.teerikangas@gmail.com. Veisaamme niin monta toivevirttä kuin mukaan mahtuu! Tilaisuuden järjestää Ykspihlajan Kulttuuriviikko ja Kokkolan suomalainen seurakunta.

Toivevirsien veisaaminen su 17.7. klo 12 Ykspihlajan kirkossa

Wed Jul 06 11:52:05 EEST 2022