Päiväretki Kirkkopäiville ja Lähetysjuhlille Ouluun

Retki tehdään lauantaina 21. toukokuuta

Kirkkopäivien ja Lähetysjuhlien mainosjuliste.Lähde mukaan Kokkolan suomalaisen seurakunnan järjestämälle päiväretkelle Ouluun ja koe Kirkkopäivät ja Lähetysjuhlat lauantaina 21. toukokuuta.

Linja-auto lähtee lauantaina klo 6.30 Kokkolan kirkolta (Läntinen Kirkkokatu 12) ja lähtee paluumatkalle klo 20.30. Kokkolassa ollaan noin klo 23.15.

Kyyti on ilmainen, mutta r​​uokailut ja kahvit maksetaan itse. Tapahtumaan ole pääsymaksua. Lähetysjuhlien tapahtumat ovat ilmaisia, mutta osa Kirkkopäivien tilaisuuksista on maksullisia. Voit tutustua ohjelmaan etukäteen ja varata liput hyvissä ajoin ennakkoon.

Ilmoittaudu bussimatkalle 19. toukokuuta mennessä tällä lomakkeella tai vs. lähetyssihteeri Sisko Sundbäckille p. 050 3147 307 tai sisko.sundback@evl.fi .
Mukaan mahtuu 30 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

2022-05-11 10:52:00.0