Talvimaisemassa mies näyttää kameralle Raamattua.

Jeesus neljästä kuvakulmasta

Kevättalvella 2021 Kokkolan kirkossa syvennytään Jeesuksen elämään ja opetuksiin evankeliumien kautta. Kaikki neljä evankeliumia luetaan kirkossa ääneen paastonajan arki-iltoina. Tekstien lukijoina vuorottelevat alueemme kristityt.

Raamattu ja erityisesti evankeliumit ovat yksi kristityn uskonelämän kulmakivistä. Olet ehkä huomannut, että kuunnellessa tai ääneen lukiessa huomio saattaa kiinnittyä eri asioihin kuin yksin Raamatun äärellä istuessa. Neljä kuvaa Jeesuksesta –tapahtuma voi siksi syventää suhdettasi evankeliumeihin ja auttaa valmistautumaan pääsiäiseen.

Kuuntele evankeliumit ääneen luettuna nettiradiosta paastonajan arki-iltoina kello 18.00-19.15.

Neljä kuvaa Jeesuksesta - paastonajan raamatunlukutapahtuman aikataulu:

Torstai 18.2. klo 18
Neljä kuvaa Jeesuksesta - paastonajan raamatunlukutapahtuma Kokkolan kirkosta (johdatus tapahtumaan)

Perjantai 19.2. klo 18

Maanantai 22.2. klo 18
Neljä kuvaa Jeesuksesta - paastonajan raamatunlukutapahtuma Kokkolan kirkosta (Markuksen evankeliumi)

Tiistai 23.2. klo 18

Keskiviikko 24.2. klo 18
Neljä kuvaa Jeesuksesta - paastonajan raamatunlukutapahtuma Kokkolan kirkosta (keskustelua Markuksen evankeliumista)

Torstai 25.2. klo 18
Neljä kuvaa Jeesuksesta - paastonajan raamatunlukutapahtuma Kokkolan kirkosta (Matteuksen evankeliumi)

Perjantai 26.2. klo 18